Seimas svarstys azartinių žaidimų reklamos sugriežtinimą

Kazino © Shutterstock nuotr

Seimas imsis siūlymų nuo kitų metų liepos apriboti azartinių lošimų reklamą.
Reklama siūloma nelaikyti tik lošimų bendrovių pavadinimų, prekės ženklų ir lošimų rūšių. Tačiau šios „kuklios“ reklamos nebūtų galima ir apipavidalinti – nei raštu, nei vaizdu, nei garsu. Be to, siūloma apriboti informacijos apie lošimus sklaidą internete, pavyzdžiui, neleisti nukreipti į kitas svetaines. Svetainėse, kuriose yra vaikams ir paaugliams skirta informacija, būtų draudžiama bet kokia su lošimais susijusi informacija. Lošimo namų (kazino), bingo automatų salonų, totalizatoriaus ir lažybų punktų pavadinimų reklama irgi būtų draudžiama. Nebūtų galima skelbti lošimo įrenginių skaičiaus ir lošimų vietų adresų. Taip pat siūloma į lošimo automatų ir bingo salonus, lažybų bei totalizatorių punktus neįleisti nepilnamečių ir žmonių be asmens dokumento. Jų būtų prašoma iš visų norinčiųjų lošti, nes atsisakoma nuostatos, kad amžius būtų tikrinamas tik kilus abejonėms. Dabar įstatymas nepilnamečiams draudžia patekti į kazino, bet leidžia būti kituose lošimo namuose, tik jie ten negali lošti.

Parlamentarai apsispręs, ar pritarti konservatoriaus Kęstučio Masiulio siūlymui uždrausti Lietuvos nacionaliniam transliuotojui, kuris finansuojamas iš valstybės biudžeto, transliuoti lošimus ar skelbti bet kokią informaciją, skatinančią užsiimti azartiniais lošimais. Taip pat Seimas balsuos dėl Petro Gražulio pataisos, kuria jis siūlo klientų tapatybės patikrinimo r jos nustatymo tikslais leisti azartinius lošimus organizuojančioms bendrovėms tvarkyti biometrinius duomenis.

Straipsnis paimtas iš delfi.lt